17.18

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hello bloggen!
Av bilderna att dömma ser det ut som jag endast hängt på stranden vid flertal tillfällen men det stämmer inte helt, har ju faktiskt hunnit liite annat också. 
I fredags jobbade jag och efter det hade jag och Osksr planerat in en mysig aw i sumpan på Bergs. Eftersom vi dietade hade vi bestämt oss för endast ett glas rött vin men när vi kom dit och hade det så himla trevligt slutade det med några glas till och Oskars kompis kom även förbi en sväng också. 
Detta ledde till att vi till lördagen vaknade upp bakis som aldrig förr, ingen bra ide att köra rött vin plus diet kan jag lova... så vi blev kvar i sängen ett lååångt tag innan vi pallrade oss uop och efter en gofrukost tog bilen till mall of scandinavia. Väl där hade vi lite ärenden vi uträttade och for sedan hem och knappt någon timme efter vi kommit hem kom några kompisar över och vi grillade massa mat på vår elgrill innan vi ännu en gång tog bilen och åkte till en kompis dom just flyttat till uppsala med sin flickvän och hade inflyttningsfest. Där vart vi kvar ett bra tag innan vi for hem igen! Söndagen vaknades inte upp på samma sätt då jag bara druckit smirnoff på kvällen med ganska låg procent så vi tog vårt pick och pack och drog till stranden för att soooola!!! Sjukt mysigt och skön dag var det :-) 
Denna vecka har även den spenderats mycket i solen, i måndags åkte jag och Sara ut till Ekerö på blå lagunen och solade och hade picknick. Har även hunnit med lite jobb och idag vart det ännu en dag på stranden med Alicia och kom nyligen hem från att även gjort mina naglar. De vart helt okej :—) puss och kram
Allmänt | |
Upp