21.36

Godkväll bloggen!! Tänkte köra en genomgång av dagen i bilder. Mysigt!
(null)
10.00 vaknade vi och ungefär vid 11.00 serverade Oskar bananpannkakor till mig med dessa tillbehör och han hade lagt upp det så fint och mumsigt min älskling.
Dagen fortsatte ganska lugnt och vi har städat Earls bur, städat lägenheten och dammat och fixat snyggt här hemma och åt sedan en mindre lunch och kollade på en romantisk film och jag grät ex antal gåger
(null)
15.30 var jag påväg ut ur lägenheten och planen var att träffa Rosa på en fika i vällingby!
(null)
16.30 träffade jag Rosa och vi fikade på espresso house och jag drack en matcha latte och rosa en vanilj latte och vi pratade mest om livet och allt där emellan!
(null)
18.30 var jag hemma och jag och Oskar myste lite i soffan innan jag började laga en smarrig fetaost paj med både babyspenat, tomater, oliver och valnötter. Spontanade lite och det blir alltid som bäst då tycker vi :-) 
Sedan kollade vi på melodifestivalen från igår då vi missade det och nu är det dags för en film samtidigt som vi motionerar Earl i hans springboll. Myssöndag helt enkelt! Hoppas ni har haft en bra helg ni med <3 puss 
Allmänt | |
Upp