12.59

En sammanfattning av senaste tiden!
(null)
En dag förra vecksn begav mig jag och älsklingen till hans mamma efter jobbet och tog ett bad i deras bubbelbad! Och sedan blev vi bjudna på middag så det var super mysigt
(null)
I fredags var vi på fondueboden med Oskars pappa och jag tog en ostfondue som va to die for men over all är restaurangen inget för vegetarianer men lätt värt att gå och testa speciellt om du äter kött! Riktigt mysigt ställe och kul sätt att äta mat på
(null)
I lördags var ja och älsklingen och hans mamma och sålde prylar på stinsen loppis! Sjukt kul och vi tjänade ihop 1100:- 
(null)
Här var vi on our way till kryssningen och vi hade en extremt stressig lördag men när vi väl kom på båten var det lugnt. En sjukt trevlig kryssning men jag var lagom bakis på söndagen :—)
(null)
Igår hämtade jag ut denna jag beställt för länge sen men ej hunnit hämta ut!! Den gör huden mjuk och len och har en bra ph balans!! Tappade även mitt kort påvägen därifrån, suck.. 
(null)
På kvällen igår drog jag iväg till Alicia och vi lagade en svingod pasta med fetaost, solrostorkade tomater och lök osv. Så himla gott!!!! 


Allmänt | |
Upp