01.07

(null)

(null)

(null)
Hej bloggen! Åh jag har tyvärr missat att blogga men here i am. Jag nämligen jobbat igår, och i våran kris på frukost i fredags morse åkte jag och Oskar iväg och åt frulle på spånga konditori! Tur att vi gått upp tidigare och att jag började vid nio. Hur mysigt som helst och känns alltid speciellt att lyxa till det lite i vardagen. :-) Efter jobbet hade jag bjudit över mamma på middag och vi hade riktigt trevligt och kollade sedan på talang efter! 

Idag har vi tagit dagen lite som den kommer, jag mådde väl inte pang bra imorse så dagen började sisådär men ryckte sedan upp mig och vi var och handlade massa god mat till veckan och självklart frukost och massa annat onödigt vi egentligen inte behöver :-) till kvällen träffade vi Alicia inne i stan och åt en god middag på vapiano. Jag och Alicia delade på två pizzor för att få två olika smaker och det var det värt!!! Nu är det dags att sova och det blir en lugn söndag imorgon. Godnatt puss
Allmänt | |
Upp