MITT 2017

Beskriv året med tre ord.

Roligt, lärorikt & snabbt

 Bästa köpet?

Min lägenhet kanske? 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2017?

Svårt att sumera hela 2017 musik jag lyssnat på då jag har hunnit dragit igenom extremt mycket men I ain't got time - Tyler The Creator är ändå en låt som satt sig. Även HUMBLE. - Kendrick Lamar, Meditate - Earthgang sen basically alla J Coles låtar  

 Vem har du umgåtts med mest?

100% Oskar!

 Har du blivit bättre på något?

OJ! Måla naglar kanske haha

 Vad var extra dåligt med året?

Jag har varit en bergodalbana psykiskt sett. Fram och tillbaka men det ska jobbas på!! 

 Vad var extra bra?

Jag köpte min FÖRSTA lägenhet och blev sambo med Oskar

 Lärde du känna några nya människor?

Mer nya bekanta men det räknas väl också :-) Så JA. 

 Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?

Köpte lägenhet, tapetserat lol, piercat mig

 Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att flytta hemifrån och fått pyssla här hemma har varit guuld samt att jag och Oskar har rest väldigt mycket och hittat på mycket utflykter osv det gör mig super glad :-)

 Största framgång på det privata planet?

Helt ärligt så tror jag inte jag gjort så mycket framgångar just på det privata just nu då jag mår ganska dåligt psykiskt just nu och inte ens kan hantera mina känslor så jag hoppas att jag under 2018 får bukt på detta!!! Men jag har varit på sjukhus/läkare fler gånger under detta år vilket är stooora framgångar från innan trots stor rädsla.  

Har du haft ett förhållande under 2017?

Jaaaa!

  Vart reste du under 2017?

London x2, Bulgarien, Barcelona! 

 Vilka ser du som de största händelserna under året?

Som jag redan skrivit är det att jag flyttat till egen lägenhet & fått egen bil!!! 

 

Tror du 2018 kommer bli lika bra?

Jag tror att 2018 kommer bli extreeeemt bra!!! Man ska inte ha för höga förväntningar men det blir ju faktiskt vad man gör det till och just nu känner jag bara att det kan bli bättre faktiskt! Mycket på GGGGG just nu.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Jobbat liite mer på mig själv kanske lol

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Möbler och inredning! 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2018?

Mina planer inför 2018 är att byta jobb samt att jag ska börja plugga nu i januari!!! Vill resa en massor (men har nog inte råd lololol) och bara leeevaaaaa och ha det bra!! 
Allmänt | |
Upp