20.24

Hur gammal är du?  

21 år


När vaknade du idag?  

Skjutsade oskar till jobbet vid 7.00, kom hem och sov till 11. Första gången på länge! 


Vad åt du till frukost?

Musli med kvarg och jordgubbar! 


Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig:

Är super rastlös, vill inte va ensam, 


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?

Tar det enklaste först, minst nöjd med mina fötter! Mest nöjd med vissa delar av mitt ansikte


Vad har du gjort idag?

Har mest tagit det lungt. Sökt jobb, tittat på suits, tvättat, åkt hem till mamma och pappa. 

(null)


Vilken film såg du senast?

Hm! Senaste filmen jag såg var nog den nyaste kingsman. Väldigt sevärd ändå!


Är du besatt av någonting?

Vitamintillskott haha.. 


Beskriv en perfekt dag:

Vakna upp vid ca 9 bredvid Oskar, snooza lite och sedan få upp och göra värsta Pangfrukosten med massa frukt och kaffe!! Sedan helst göra en utflykt, helst till ett ställe man kan bada (!!) och sedan antingen ha en lugn myskväll eller träffa vänner på bar! 



Beskriv platsen du befinner dig på just nu:

Hemma hos mamma och pappa i soffan


Vad lyssnar du på just nu?

För musik? Ganska mycket svensk hip hop och suicide boys 


Hur går du helst klädd?

Antingen ganska fint fast vardagligt klädd eller mjukis! 


Är du morgon eller kvällsmänniska?

Är lite av både men älskar morgonen

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?

Bra fråga! Ingen kommentar


Vad köpte du senast?

Köpte en uttagssticka till en sjukt snygg lampa jag köpte på läkarmissionen för ett tag sen men som inte passade våra uttag. 


Vad har du i dina fickor?

Mina hemnycklar, bilnycklar, bankkortet, mobil, läppbalsam


Vilken är din favoritaffär?

Gul


Vilka smeknamn har du haft?

Har faktiskt aldrig haft något givet


Vilka är dina största svagheter?

Mina känslor ibland ahah

Allmänt | |
Upp