10.28

(null)

(null)
Hejhej bloggisen!! Redan måndad igen och helgen har som vanligt gått för fort och jag har hunnit med mycket, mycket jag heller inte borde gjort eftersom nu har jag fått tillbaka förkylning och denna gång ännu värre.. känns surt!! 
I fredags efter jobbet träffade jag Rosa i sumpan och vi åt middag på ristorante rustico! Sjukt god mat och mysigt ställe over all. Sedan satte vi oss ett tag på stories hotel och tog en drink men blev ganska tidig hemgång vilket var skönt. I lördags hjälpte jag och Oskar två kompisar att flytta. Gick väldigt snabbt och effektivt och på vägen hem stannade vi vid ikea och åt lunch i form av poké bowl, den är verkligen att rekommendera. På kvällen var vi ett gäng på cafe corniche och rökte vattenpipa och gick sedsn vidare till en annan bar innan vi åkte hem! 
Igår hade vi en slapp mysdag! Jag var endast iväg och matade katterna jsg är kattvakt åt och sedan kom jag hem och jag och Oskar spenderade hela dagen i soffan och hade star wars marathon! Vi hann med 4 filmer. Jag har ju inte sett någon star wars förutom de två sista som jag sett på bio och jag älskar faktiskt star wars nu haha! Tycker upplägget är så sjukt spännande att det alltid blir en ny generation av jedis som har en connection med de tidigare!!! 

Puss och kram nu ska jag kurera mig med te! 
Allmänt | |
Upp