09.35

(null)
Godmorgon! 
I förrgår var jag och Oskar på debaser strand och såg Suicide Boys! Jag ska vara ärlig och säga att jag inte hade hört alla deras låtar och tyvärr inte var extremt insatt i dem men de låtar jag hört tycker jag är grymt bra (de släpper album med allt för många låtar dock). Jag var även förvånad över att publiken kunde ALLA låtar och var grymt taggade vilket är det bästa som kan hända och även ovanligt i Sverige. Men jag hade sjukt kul och det var en värd konsert!! Tyvärr krånglade ljudet lite så det var inte sådär tinnituss högt ljud som det brukar vara men overall en värd konsert. 
Idag firar jag och Oskar 1,5 års dag! Jag tycker det är viktigt att fira små som stora saker för att vardagen ska kännas mer speciell, finns så många dagar på året så desto mer firande desto bättre!! Väckte Oskar på sängen med frukost i form av bananpannkakor vilket jag gjorde med bland annat kokosmjölk, kikärtsmjöl och kokossocker och de vart himla lyckade. Ikväll ska vi ut och äta på en libanesisk restaurang och jag är extremt taggad eftersom libanesisk mat är en av mina favoriter så ska försöka spara plats i magen idag! 
Puss vi hörs <3
Allmänt | |
Upp