22.51

Tänkte skriva ett inlägg ur min dag i tidsform! Såg det på en annan blogg och tyckte det var kul att läsa. 

06.30 Mitt alarm ringde och jag flög upp och tog mig en snabb dusch, tog mina vitaminer och även rosenrot idag då jag känt mig så trött i veckan och det verkade göra susen för har inte alls varit lika trött idag. 

7.45 Ska precis börja jobba och äter frukost och självklart kaffe på jobbet med barnen

12.30 dags för rast! Efter att ha ätit tomatsoppa och nybakat bröd till lunch och klätt på och vaggat alla barn till sömn är det dags flr välförtjänad kaffepaus 

16.15 efter en eftermiddag av massa lek och gråt åker jag hem, lyssnar på nyfunna favvisen mwuana i bilen och sitter frustrerad i köerna som börjar bli 

16.40 precis hemkommen tar jag en dusch och lägger mig sedan i soffan med digestivekex och mjukost som sällskap och kollar på tv en stund efter att ha hälsat på Earl i sin bur

18.30 påväg ut till bilen för att åka till sundbyberg och träffa Anita på middag! Vi åt thaimat vilket var väldigt gott och välbehövligt samh catchade up eftersom vi inte setts på så länge

21.30 kom jag hem och pussade lite på Oskar och vi kollade youtube videor på bland annat när nardwuar intervjuat yung lean och post malone 

22.50 nu ligger vi nerbäddade i sängen och jag är redo för att slockna vilken sekund som helst! Ska bli skönt med helg :-) 

Var detta inlägg kul?? Jag tyckte det var kul att lägga upp det såhär dock inte mest händelsefulla dagen då jag jobbat hela dagen och fick inte så mycket att säga ang det haha! 

Kram 
Allmänt | |
Upp