19.46

(null)
Hello! Säg hej till min nyaste vän på kroppen. Min lilla cherub! Lillen sitter ovanför min armbåge och just nu kliar den som satan men det betyder att den läker och det behöver den göra fortfort för på fredag ska jag och Alicia simma. 
Igår kväll fick vi middagsgäster och jag lagade en tacopaj som visade sig vara grymt god!! Ska försöka dela med mig av receptet en annan dag. Inatt kunde jag heller inte sova alls oc jag tror det har att göra med det nya tillskottet jag börjat ta... och att jag fick sådan ångest helt plötsligtså vid 6 på morgonen hade jag vridit och vänt på mig sedan 22.00 och tänkte gå upp men då till sist somnade jag och fick i slla fall några timmars sömn men som tur hade jag ingen tid att passa idag. 
Men när jag kom igång med min dag gick jag till gymmet en sväng och sedan gick jag hem och bakade knäckebröd med massa frön i. Har ej provsmakat ännu dock! Gjorde även peanutbutter cups också efter en sväng av handling. Sjukt goda var dem!!! Tänkte lägga upp recept på allt vid tillfälle. 

Nu känner jag att tröttheten smyger på så nu blir det vila vila!

Puss och kram
Allmänt | |
Upp