16.40



Hello bloggen! Har haft en busy helg men nu tänkte jag uppdatera er. 
I fredags åkte jag till Oskars jobb och han tatuerade mig och efter det drog vi och Oskars kompis till bergs och tog en öl men det var fullt på folk så vi letade upp ett annat ställe och efter ett tag kom Oskars jobbarkompis och hans flickvän och vi tog några öl innan vi gick hem till dem för middag. Vi avslutade sedan kvällen på jakobsbergs enda klubb haha! Vi har velat testa den klubben länge för det är ju basically enda klubben utanför stan på denna sida, var dock inte mycket folk till att börja med men vi hade sjukt kul ändå!! Vi tog dock sista pendeln hem och jag sov sött. Igår hade vi klockan ställt på 9 och vid halv 11 var vi påväg in till stan med Eric. Vi kikade in lite på beyond retros garage sale men fann inget så vi traskade runt lite i stan och käkade lunch i kungshallen. På kvällen hade jag och Oskar mellomys och åt super god middsg med bland annat avocado och mangosalsa och grönsaker och sallad till med krutonger!!! Idag har vi befunnit oss på kista gallerias garage loppis. Sjukt mycket bord och folk och vi fyndade faktiskt en del. Ska visa er!
(null)
Keramiksol 10:-
(null)
2 trätavlor 40:-
(null)
Lampa 20:-
(null)
Denna plus en till likadan ängel 10:-/st
(null)
Stor tavla 50:-

Tyckte vi fyndade grymt mycket och vi hade endast med mynt från när vi stod på
Loppis så man kan säga att vi inte spenderade några pengar alls :-) 

Kramis! 


Allmänt | |
#1 - - Sara:

En solis till en Solis <3

Upp