18.57

Hejhej bloggen! Nu vart det såhär länge sedan vi sågs igen. Men har varken haft lust eller tiden (jo fast tid finns ju alltid hehe) så har egentligen bara inte blivit av men tänkte slänga in en sammanfattning av tiden sen sist vi sågs ungefär? Tjoho!
Var på kulturhuset med Minna och kollade på Jepser Walderstens tolkning av Bröderna Lejonhjärta utställningen som finns där just nu. Sjukt coolt och fint, lite tråkigt att jag inte minns så mycket av filmen bara så får nog refescha minnet med att kolla på filmen snart igen.
Samma kväll körde vi först aw på public i sumpan och sedan fick jag och Oskar skjuts hem till oss och käkade lite och bytte om och sedan drog vi till slakthuset och hängde med dessa ovan. Alltså lika kul som alltid verkligen! Har ju blivit ett av favvoställena förutom att det ligger så dåligt till. Bor ju på fel sida av stan hehe
Blir dessutom alltid lika bra på såna här bilder tihi <33
Dagen efter nalkades det bröllop för hela slanten. Det var Oskars kusin som gifte sig och oj vilket fint bröllop det var! Super trevligt verkligen, och vi kom inte heller hem allt för sent vilket var skönt då vi tyvärr gjorde det dagen innan hehe
På söndagen, dagen efter bröllopet träffade jag Alicia på kvällen på public i sumpan (återkommande ställe haha) där vi tog en kaffe och catchade upp lite på vad som hänt, inte för det var länge sedan vi sågs bara mycket som hänt. Och det är ju alltid kul att ses :-)
Mellan att ha jobbat lite denna vecka har jag även träffat Sara, och vi hängde på liljevalch galleriet en dag på djurgården. Ganska liten utställning men ack så fin konst ändå. Roliga tolkningar som man faktiskt kunde tyda själv, vilket inte alltid är självklart när det gäller konst hehe. Vi tog sedan en kaffe på ett cafe på djurgården vilket var såååå mysigt
En kväll kom även Anita över på lite sushimiddag och bubbel hemma hos mig. Det var ett kärt återseende då vi inte setts på länge och vi bor så pass nära ändå (???!) men sjukt kul att ses som vanligt och catcha upp här med!
Träffade även Sara igår, då hängde vi på söder och kollade först humana second hand som jag varit sugen att kika på nu ett tag. Var inte jätte stort och hittade inget som lockade mig. Men vi gick vidare mot götgatan och kikade in i några affärer och gick sedan och satte oss på ljunggrens takterrass och drack en kaffe och bara snackade och hängde. Sjukt mysig dag verkligen!!
 
Här mellan allt detta hunnit med en del läsande, köpt en bok som heter "food as medicine" som jag verkligen rekommenderar alla att läsa. Som den låter, handlar den om vad man ska äta för bästa hälsa osv. Älskar den redan!!!! Har även gjort lite yoga och vart på gymmet en sväng. Känner att jag måste förbereda mig för hösten och vintern så man orkar med den. :-) Nu när man fått så mycket energi under sommaren av alla soltimmar och härligheter vill jag att det ska hålla i sig och förhoppningsvis kan man alltid ha en så skön energi. 
 
Men nu ska jag kila, puss
Allmänt | |
Upp