16.16

(null)

Hej kära bloggen! Idag är det freeeedag men jag har varit ledig både idag och igår. Det är såna dagar jag funderar på livet och blir ofta devestated för jag är så vilsen i livet. Jag har ju mina ideer men det är inte något jag kan uppfylla på en dag liksom och jag är inte en sån person som kommer kunna ha ett 9-5 jobb som jag knappt trivs med så jag får väl ta denna tid till att vara lite vilsen. 
Idag var jag i skarpnäck och köpte en uv lampa som jag velat ha länge nu. Hittade den på fb marketplace och när jag kom hem gjorde jag mina naglar och det ser bra ut!! Får se hur länge detta kommer hålla nu. :-) har nyss kollat ett avsnitt från netflix på en serie som heter rapture och detta avsnitt handlade om logic och det fick mig rörd typ 100 ggr om haha! Värt att kolla på. Då blir man också devestated på sitt egna liv och allt känns meningslöst.. 
ikväll ska jag och Oskar till hans mamma och fira hennes födelsedag för andra gången och imorgon blir det tredje firandet haha! Så ska bli trevligt och på söndag ska vi även hem till mina föräldrar på middag och däremellan någon gång ska vi försöka hinna med en loppis!! 
Jag hoppas ni får en amazing helg puss på er <333 
Allmänt | |
Upp