09.56

Godmorgon! 

Fick mina naglar gjorda på jobbet igår, har ej haft naglar på ett tag nu och nu gjorde ma darling dessa naglar och är så nöjd. Men de första jag gjorde var ju att förstöra tumnageln när jsg tände ett ljus nu imorse och brände tippen haha..
I lördags var jag ledig så oskar och jag åkte in till odenplan och brunchade på greasy spoon. Har sagt att jag ska ta dit honom länge nu och eftersom vi var kattvakter i förra veckan belönade vi oss med brunch för pengarna vi fick så thanks moster! På kvällen var vi på the public och åt middag med mina parents för att fira min mamma som fyllde år i veckan, grattisgrattis! 

Puss och kram på er

Allmänt | |
#1 - - Josefin:

Åh vad fina de blev! :)

#2 - - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2:

snygga naglar

#3 - - Elin:

Fina naglar!1

Upp