10.15

(null)

(null)
Hejhej long time no see asså! Har ju varit på g att blogga flera gånger innan detta men har strulat med appen så ej orkat men nu så ger jag allt tålamod till detta haha. Har hänt mycket sedan sist!! Har varit på höstmarknad med Oskar i Strängnäs, på ulriksdals slott med sara, massor med fika, firat Alicia på Raw och en tikki bar, middagar hemma och har adderat fyra stycken till tatueringar hehe. Den senaste klm till i fredags. Det var nog värsta smärtan ever! Gör ej om den haha!! Grät typ i en timme medan jag vart tatuerad hahah #stenhård.. sedan har kag börjat vikariera på dagis igen och har jobbar nonstop med förskolan och receptionist i två veckor och i lördags fick jag äntligen en ledig dag och då hann vi städa här hemma samt slänga massa skräp och handla!! Var även bort bjuden på kvällen hos wn kompis vilket var trevligt. Just nu väntar jag på min bror som ska komma hit så vi kan börja tapetsera i hallen! Är så taggad!!! Vi har ju haft en jätte ful tapet i hela lägenheten men för några veckor sedan märkte jag att man bara kan dra ned tapeten så nu har vi gjort det i hela lägenheten och det känns sååå skönt! :-) kommer ofc visa bild på hallen sedan! Kommer bli så snyggt<33 puss och kram vi hörs snaart 
Allmänt | |
Upp