15.15

Goddag på er!!!!

Idag har jag varit med mammisen i mall of scandinavia, skulle lämna tillbaka en slips oskar köpte förut och vi kollade även runt lite. Måste (!!) tipsa om detta kap jag gjorde på indiska idag. Köpte fyra stycken av dessa muggar för endast 137:- för alla!!! Så värt! Det var halva priset på dem och sedan 30% på hela köpet. Jag och mina parents är helt uppe i att leta lägenhet till mig så tänkte att det passade även om jag inte borde ta ut något i förväg då det är jätte svårt att få tag på lägenhet som inte går upp för mkt i pris på budningen. Som här ol dagen hittade jag en fantastisk lägenhet och vi budade men den vart för dyr! :-( men hoppas på bättre lycka this time!!
Annars så är det snart dags för jobb och sen blir det dinner ute ikväll, mys! 

Pusss

Allmänt | |
Upp