11.39

MÅNDAGSLISTA!

 

Vad ser du fram emot den här veckan?

- Jag har verkligen inga planer för veckan än så länge men det hinns nog med massor ändå. Men ser ändå fram emot att ställa upp poolen jag köpte i förra veckan och inviga den!! Får köra poolparty :P

Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?

- Jag och Oskar bor hos mig denna vecka då mina föräldrar är på semester så vi har skrivit en matlista för veckan och på onsdag ska vi äta libabröd med gott innuti! 

Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

- Ska bara njuuuta och vara!!

Har du hittat på något särskilt i helgen?

- Som jag skrev i förra inlägget var jag och oskar på Marholmen, sen tog vi första doppet i svenskt vatten i söndags också som var iskallt!! Vi var även på en lägenhetsvisning där tanken var att jag skulle slänga till med ett mycket lägre bud än utgångspris men jag vågade ej haha :-(

 Marholmen

Vad var det roligaste med förra veckan?

- Förra veckan var mest stressig faktiskt! Jobbade väldigt mycket och var kattvakt så åkte fram och tillbaka med bilen hela tiden. Men hann med en mysig dag vid Görveln med Rosa, träffade även Alicia på fika och jag och Oskar åt frukost ute vilket är typ det bästa jag vet! Hann hänga mycket med mamma också vilket var kul då det knapps hinns med annars. 

 

Vilket motto ska du hålla hårt i hela veckan?

- Göra allt du tänker att du ska göra!
Alltså haha jag tänker så mycket men pga lathet gör jag inte allt sånt. Det är liksom kul grejer jag jätte gärna gör men som aldrig blir av. Det ska jag försöka hålla hårt vid!

Vad gjorde du igår kväll?

- Igår kväll var oskar och jag hemma hos mig, vi var och köpte kaffe på espresso house och kollade på äventyrs filmer och sedan ortenfilmer och gjorde jätte god middag!

Vi timade regnet perfekt <3

 Vad åt du till frukost idag?

- Till frukost idag åt jag havregurt med hemmagjord musli och äpplen och självklart kaffe!

Vilken tid på morgonen vaknar du?

- Larmet står alltid på 08.30 så snoozar vi till ca 10 i 9. 

Hur ser du oftast ut till vardags

 Kör ofta på kjol nowadays. Älskar kjol! På jobbet har jag faktiskt dresscode så får inte se för lodis ut, så kör ofta kjol och blus eller jeans men tycker om att spacea till det lite det funkar kjol bäst till. Känner mig fin då med!!!
 
PUSS 

 

Allmänt | |
Upp