15.17

Hello! Haha! Har fått dille på städprodukter och sånt skoj! Så idag fick jag reda på att jag var ledig så jag och min bror drog till i närheten av Sala för att handla på Karlsson. Hittade det när jag googlade runt imorse, ett mindre ullared kan man säga. Städprodukter och tvättprodukter hade sicka priser så blev en och annan sköljmedel och allaround medel!!

Köpte även en skit snygg flamingo lampa och ett moppset för endast 50:- det är helt sjukt! Så nöjd :-) 
I helgen vart jag ledig så eftersom jag mått så dåligt i förra veckan vilade jag hela lördagen och på söndagen var jag pigg igen så på förmiddagen var jag oskae och eric och spelade minigolf vid kaanan!! Jag kom trea så helt ok!! Efter drog vi till ikea och lunchade sedan shoppade jag lite till lägenheten, bara smågrejer som doftljus och lite dekorationer, kan visa senare! Tips är att de sålde ut gästhanddukar tvåpack för bara 9:-!!!! Jag och oskar åkte sedan hem till honom och hänkade sen till hornbach med hans pappa och hittade även där en detalj tilö hemmet jag kan visa senare också. Nu ska jag ut på prommis så vi hörs pusspuss

Allmänt | |
#1 - - Jessica Högberg:

Underbart att fynda!

Upp