11.40

Hej alla!!! Äntligen har jag en ledig dag och just nu håller jag på att packa ner massa prylar från mitt rum som ska med till lägenheten aka allt jag äger ska ju ofc med! I helgen har jag jobbat och igår efter jobbet åkte jag och oskar in till stan för att hämta en lampa jag köpte från blocket som ska sitta i vardagsrummet! Hur snygg som helst och helt oanvänd så gjorde värsta kapet för 250:- org pris 695:-!!!! Från lampgustaf, så jag vet att det är bra kvalitet också. 

Hsr blivit värsta blocket junkien haha lol men de finns så bra grejer däe och hållee även på just nu att sälja av lite grejer jag ej behöver till nya lägenheten! Sen när jag kom hem imorse frågade även grannen om jag villle ha en sprillans ny fotölj (den på bilden) och jag ba aa fan gratis är gott (!!) haha nä men det va asschysst för har letat eftwr någon på blocket men gratis är bättre så tänkte olja träet till en annan färg och sen byta dyna när jag har råd! :-) i eftermiddag när mamma slutat jobba ska vi dra en tripp till ikea och senare ikväll ska jag och oskar tjecka in en sphynx katt som säljs på blocket som vi såååå badly vill ha men vi får se om vi har råd, vi ska i alla fall dit och förälska oss i katten så vi kanske måste köpa den till slut ändå 😄😍😍😍
Vi hörs snart puss 

Allmänt | |
Upp