16.43

(null)
Hellow bloggen!! Gud vilken tråkig vecka jag har att skriva om. Jag jobbar ju endast just nu och så kommer man hem och är trött, så tar jag lite chi san och blir pigg ett tag och tränar och sen dippar jag och så fortsätter det så varje dag haha! Jag är ju små förkyld så tror det gör mig tröttare än vanligt eller så har jag fått cancer ;P idag slutade jag i alla fall vid 16.00 och är nu hemma och tänkte göra en najs middag om ett tag och sedan gå iväg till gymmet en sväng. Imorgon blir det ju rejjie snow och sen är det helg!! Ska bli skönt med lite helg men blir nog ingen vila och känns alltid lika tråkigt stt förstöra all träning och hälsosam mat man ätit i veckan när helgen kommer... MENMEN! Vill önska er en bra kväll puss och kram glöm ej wahlgrens väärld 2nite <3
Allmänt | |
Upp