15.50

Nationaldagen igår i några få bilder! 
Jag tycker det är ganska viktigt att fira Sveriges nationaldag då jag tycker det är många som knappt uppmärksammar denna dag och det känns som vi knappt får vara stolta över vårt land och våra traditioner så vi körde lite firande igår, dock inte traditionsenligt men mysigt var det i alla fall! 
Träffade först Alicia på princess konditoriet i sumpan där vi tog en varsin kaffe och pratade om livet och sedan kom Oskar också och Daniel och vi gick ned mot golfängarna och kollade lite uppträdande men var mest där för vårt vin vi drack upp. Sedan gick vi och tog något glas på Bergs i sumpan och vi hade bokat bord på rustico lite senare. De har himla god tryffelpasta där som jag och Alicia delade på samt en super god vitpizza med pumpasås, gryyymt var det faktiskt! Vi blev kvar där ett bra tag tills vi åkte in till en bar vid odenplan men vi stannade inte så länge för vi båda skulle jobba idag. 
Idag har jag som sagt jobbat och slutade vid tre så åkte hem och nu sitter jag här och tänkte faktiskt göra lite fler inlägg som ligger på tidsinställt för det är så kul att se tillbaka på sin blogg och se vad man gjorde tidigare år :-) ni ska även få bilder från Mallorca som jag och Oskar och hans mamma var förra veckan!
 
KKRAMIS
Allmänt | |
#1 - - emma:

det ser ut som du hade en fin dag :)

Upp