23.16

Tjänna tjänna! Tänkte slänga in ett litet inlägg då jag råkat hamna på vift igen och för att Alicia hypar mig som bloggare och det är ju najs att få lite hybris ibland va? 😌
Just nu befinner jag mig i närheten av varberg med Oskars mamma Annika! I onsdags bestämde vi oss att packa väskorna och dra på en husvagnssemester dagen efter och vårt första stopp vart överlida som ligger en halvtimme från ullared (som var vårt egentliga stopp). Men bilfärden ned tog sin tid så väl på campingen stannade vi där och tog ullared besöket på fredagen istället!
(null)
På ullred var vi i sammanlagt fem timme och gick och kollade på allt de hade att erbjuda. Jag är dock en fattiglapp så köpte bara för en liten summa pengar och de på bilden är inte ens hälften mitt haha! Men köpte massa nyttogrejer till pangpriser och faktiskt snygga trosor för en 20:- styck!!!! 
När vi shoppat klart åkte vi vidare till nästa camping som vi befinner oss på i skrivandes stund. Björkäng canping heter den och ligger mellan falkenberg och varberg.  Vi installerade oss igår och tog oss senare under kvällen till stranden några meter bort.
(null)

(null)

(null)

(null)
Vita stränder är något av det bästa jag vet och speciellt när sanden är full med snäckor. I vattnet igår var det upp till 27 grader och var sååå himla skönt att ta ett dopp!
Idag var vår plan att bara slappa på stranden men morgonen bjöd på massa moln och blåst så vi åkte in till varberg istället och kollade på deras kallbadhus, tog en fika utanför det och kollade även fästningen bredvid och i lite affärer. Super mysigt!!! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Väl tillbaka på campingen sedan var det sool igen så vi satte oss utanför vagnen och drack bubbel och solade. Så nice!!!!
Just nu är det världens storm ute så hela vagnen skakar och låter, det är helt sjukt... 
Godnatt kramis
Allmänt | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så härligt med camping & jättefina bilder!

Upp