14.17

Heeey guys! Mitt lately har, som ni ser på bilderna inkluderat massa mat! 

I förra veckan träffade jag Alicia på fika vilket alltid är mysigt, i fredags bjöd min bebis mig på middag vilket var huuur gott som helst!! I söndags träffade jag Agnes på middag direkt efter jobbet på holy cow vilket jag verkligen rekommenderar er att gå till, ligger vid vasaparken! Fanns mycket vegetariskt och veganskt. I måndags var jag och Oskar bjudna på middag hos Minna med Hanna också. Hur mysigt som helst och vi vart helt faschinerade över hennes boläge haha! #inteortenlängre Igår träffade jag Agnes och Isa på brunch innan jobbet på Sthlm brunch club! Hade det super mysigt oxh åt god mat!! Åkte sedan hemåt och gick på en visning av en lägenhet men det blir det inget av tyvärr... 
idag har jag träffat Alicia för lite fotografering utomhus, visar pics senare! Snart blir det jobb också och imorgon åker jag och min älskling till Bulgarien!!! <3 

Puss ha det bra 

Allmänt | |
Upp