18.10

(null)
Här får ni en bild på vårt ständiga kaos som blivit haha! Eftersom vi blivit så hooked på loppis och allt som har med det att göra har vi alltid kassar med potentiella säljsaker i som bara står, och saker jag hittar hemma som jag tänkt sätta upp på väggarna osv och idag när jag hade rast på jobbet hittade jag denna fotölj med mönster ni ser ovan som skänktes bort på fb marketplace och jag älskade den. Så efter jobbet åkte jag och hämtade upp den och det var ett område preis bredvid där jag bor så var bara att plocka upp påväg hem!! Är too happy med den men nu har vi gamla fotöljen rakt upp och ned i lägenheten.. får se om jag kanske får den såld! Vi har massa grejer vi måste sälja här hemma haha.. 
(null)
Here it is! <33333

Nu ska jag börja med middag puss och kram
Allmänt | |
Upp