12.37

(null)
God förmiddag på er!! 
Tänkte berätta lite kort om igår. Började dagen hyfsat tidigt och mina planer kom från min sömnlöshet kvällen innan och då kom jag på att de va dags att tapetsers väggen inne i köket. Fick tapeten i julklapp och har tänkt att jag inte kan tapetsera själv men jag visade mig själv att det kan jag visst det och det blev helt felfritt! Så himla nöjd är jag :-) började i alla fall med att dra ned den gamla tapeten och sätts igen lite gamla hål på väggen och medan spaklet torkade åkte jag och köpte en roller till limmet. Jag var extremt nervös och försiktig med tapeten då den va så himla dyr så tog mig tid att sätta upp de 3,5 våderna men så värt att ge det tid när resultatet blev efter det. 
(null)

(null)
Detta blev resultatet!!!!! Flyttade även om metallställningarna till andra sidan av väggen. De stod alltså tvärt om förut men tyckte detta vart snyggate så såhär får det bli. Jätte nöjd och kan inte sluta kika in i köket och bara njuuuta av en snygg tapet där inne!!! 

Vid 18 åkte jag och hämtade Oskar från jobbey och vi åkte till Mall of Scandinavia och åt middag på vigårda och sedan kollade vi på Star Wars. Filmen var väldigt bra och det är alltid mysigt att kolla på star wars för de är så extremt bra gjorda! 
Lite senare idag ska jag träffa Alicia på lite fika och efter det om jag hinner åker jag och kollar på lite blommor och till kvällen ska jag och Oskar hem till hans pappa och äta middag. Mysigt! 

Kramis 
Allmänt | |
#1 - - Nathalie Isaksson:

Åh tapeten! Sååå fin!

Svar: Eller hur!! Älskar den :-)
Matilda Lundqvist

Upp