18.09

(null)
Hello bloggen!! Idag har jag varit ledig så imorse tog jag mitt pick och pack och drog till gymmet och körde en snabbis eftersom jag hade en tid att passa. Jag och pappa hade hyrt en stor bil för att rensa ut hans gamla kontor så jag fick ännu mer träning efter min träning haha! Gymmet i alla fall är väldigt bra och har sjukt mycket maskiner och ett rum för egenträning också. När jag var där var det endast två till där så det var sjukt skönt!! 
Som jag nämnde åkte jag hem och hjälpte pappa slänga massa gamla möbler från hans kontor och vi var även hos Oskars mamma och lämnade en stor växt som annars bara skulle slängas. Hur fin som helst men tyvärr har vi inte plats för den här hemma då den nästan är lika stor som ett träd haha.. när vi var klara med allt röj köpte vi mat på ruccola och åkte hem och åt och jag gosade lite med mina saknade katter. Åkte sedan till lite olika second hands runt om i västerort men jag hittar ingen lampskärm som passar till min nya lampa. Så frustrerande!!!! Men jag hittade dock en sjukt snygg telefon. Sjukt onödigt köp men sjukt snygg där den står! 
(null)
Önskar att vi använde hemtelefon när man äger denna men for now får den agera som dekoration! Älskar den. Fick den för endast 79:- på myrorna i jakobsberg. 

Puss 
Allmänt | |
Upp