12.20

Hello bloggen! Har as usual varit dålig på att uppdatera här men har ej haft tid eller ork! Livet är ganska tufft nu även fast jag inte gör saker jag är obekväm med utan allt känns bara lite sisådär. Men går på utredning hos terapeut just nu eller vad man ska kalla det och lär väl mig nytt om mig själv varje gång och det känns ganska tufft och deppigt eftersom jag får många svar och "aha" moments men jag hoppas allt löser sig i framtiden. :-) 

Helgen i alla fall har varit super mysigt. Ska illustrera detta i bilder
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Mycket skönt väder och vi har bland annat ätit lunch på balkongen och druckit rose där med! Samt fyllt blomlådorna med blommor och ätit middag ute med mamma, satt på sommardäck och varit ute på bar med vänner och ätit middag i mos. Riktig myshelg och denna vecka har börjat med jobb! 
Puss och kram 
Allmänt | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Underbara bilder! Förstår att det är kämpigt med terapeut & utredning, men förhoppningsvis känns det bra när allt har lagt sig <3

Upp