15.18

Hej älsklings bloggen! Alicia har tyckt att jag ska blogga ett tag nu, och har känt att jag velat men inte haft skrivlusten men nu kom den som ett brev på posten. Nyligen läste jag på Anitas blogg (hej Anita) om hennes ullareds shoppande och tyckte det var extreeemt kul att se vad hon köpt (!!) och dftersom jag varit på Thuns idag med min mamma och moster (Thuns är ungefär som ullared fast mindre och inte lika bra priser) så bestämde jag mig i alla fall för att göra ett likadant inlägg :-) Thuns ligger ca en timme från Sthlm i almunge för den shoppingsugne!
(null)
Stickad tröja 69:- (rea)
(null)
Hårspännen och söta plåster hehe. Hårspännena 10:- st, plåstrena 25:-
(null)
Mössa som för en gångs skull satt snyggt, 29:-
(null)
Har fått en crush på glasflaskor och burkar så köpte dessa förvaringsburkar för 59:-
(null)
Lite köksredskap. Sjukt snygg måttsats då jsg och Oskar använder dl mått så ofta och dessa var sååå snygga!! 29:- de olika slevarna kostade 15:- styck! Mycket snyggare och bättre att ha än den i plast vi haft innan
(null)
Två par trosor för 29:- på rea!! Så söta


Tycker jag fick endel bra grejer med mig hem för endast 265:- yay! Kram
Allmänt | |
Upp