10.14

(null)
Säg hej till vår nya växt Måns!! Han köpte jag och Oskar igår på coop nere i centan. Jag älskade denns växt från första ögonkastet och nu träder han vår fönsterbräda så fint! Han ska förgylla vårt liv med bättre luft och estetik. Han passar så bra in här :-) 
Vet tyvärr inte vad växten är för sort, så om någon vet skulle jag uppskatta om du skrev en kommentar så jag kan googla på skötselråd!! Tips är att denna Måns bara kostar 39:- på coop ;-) 

Idag har jag varit på vårdcentralen då min förkylning inte vill ge med sig. Visade sig att jag har haft öroninflammation i ena örat som läkt och nu har jag det i andra örat men den verkade ge med sig också. Så jag är i princip frisk bara att allt ska gå över också, men har nu tillfriskat hemma sen i torsdags så ska bli skönt att börja jobba imorgon igen. Så under dagen idag ska jag bars fortsätta kurera, för har bland annat ett halsont som är helt olidligt.. vill bara att det ska gå över! Då ska jag börja uppskatta halsont-fria dagarna!!!! Sådan frihet!!! Kram på er
Allmänt | |
#1 - - http://siliiins.blogg.se:

Det är en Benjamin Ficus 😘😀

Upp