17.31

Har du något konstigt du alltid behöver göra? Har nog inget konstigt jag alltid behöver göra faktiskt.. 

Andra måsten? Jag måste alltid ta alla olika vitaminer som jag tror att jag inte överlever utan. 

Några lyxvanor? Alla nocco och celsius man köper utan att ha råd :P

När ingen ser, vad gör du då? biter på mina naglar, najs va?

Vad stör du dig på hos andra? Folk som är trångsinta och inte förstår sig på vissa saker eller som heller inte vill förstå

Vad är din sämsta sida? min borderline ;P 

Vad är din bästa sida? Jag är ganska påhittig och drivande ibland

Vilken sida av sängen sover du på? Den sidan innerst väggen

Vad gillar du för filmer? Komedi, romantik och äventyr blir det oftast

Gråter du ofta? nästan varje dag tror jag, dock oftast inte pga av något eller basically aldrig pga något :))))))

Finns det något du säger åt andra att göra men inte gör själv? Brukar säga till Oskar när han biter på sina naglar att inte göra det, så gör jag det själv hehe 

Vad sjunger du när du står i duschen? Allt möjligt men ibland har jag på musik när jag duschar så det blir väl vad som spelas. Nu för tiden väldigt ofta Mwuana

Vad önskar du dig mest just nu? Sol och värme, pengar och en utomlandsresa och ett nytt jobb :P

Vilken maträtt är din favorit? jag älskar mexikanskt, italienskt och typ all möjlig mat faktiskt 

Dagens tips: KÄMPAAAAAAAA har haft en fett dålig dag så försöker peppa mig själv på kommande dagar jag gräver hellre en grop och stannar där men aja det är sol i alla fall :PPPPP

Allmänt | |
Upp