12.47

THIS WEEK: 
 
Måndag - idag har jag en hemma dag och min plan har varit att gymma, plugga, tvätta och ikväll ska jag hem till Anita och hämta lite prylar jag fått från henne! Ska eventuellt baka något spännande idag också men får se vad det kan bli. 
 
Tisdag - Jobbar hela dagen, gymma
 
Onsdag - Jobbar
 
Torsdag - Oklart so far!! Men tänkte gymma i alla fall
 
Fredag - Har en videointervju med ett företag tidig morgon, sedan ska jag träna och på kvällen ska vi ut och äta på fondueboden med Oskars pappa
 
Lördag - Vi ska stå på loppisen på Stinsen!! Tagga!! Efter det ska vi faktiskt iväg på kryssning. Oskar har en brittisk kollega och vi tänkte visa han och hans flickvän hur en svensk kryssning är haha! 
 
Söndag - Fortfarande på kryssning och sedan blir det en luugn kväll :-)
 
Sen blir det väl alltid lite förändringar men vi får se. Kul och mycket som händer i veckan men jag älskar att göra saker, mer Oskar som kommer bli trött efter helgen haha! 
 
Allmänt | |
Upp