22.39

(null)

(null)

(null)

(null)
Hello! Hoppas ni har haft en fantastisk helg, det har jaaag! 
I fredags efter jobbet träffade jg Alicia och vi åkte in till djurgården där vi senare mötte Oskar, Aron och Ellie för att kolla på tjuvjakt. Konserten var bra men de körde för få låtar tyckte jag så det var lite synd. Men när det var klart drog vi in mot centrala staden och gick på bar. 
I lördags mötte vi upp Oskars föräldrar och lunchade i sumpan, åt supergod chevresallad! När vi umgåtts ett tag blev vi hemskjutsade och då begav vi oss till bonäs badet och spenderade hela eftermiddagen solandes och badandes där, sjukt mysigt var det!!! Till kvällen kom Agnes hit och vi mös på våran balkong och snackade skit! <3 
Imorse tog vi sovmorgon och gick sedan ned till centrum för att handla lite frukost, sedan till 2 cyklade jag hem till min moster som bor i närheten på släktfirande. Dock fick jag punktering påvägen dit så var inte asnajs att cykla hehe... var där ett bra tag och vi gick även ned oc badade då det var så hiiimla varmt. Fick sedan lämna min cykel där och mamma och pppa skjutsade hem mig och jsg och Oskar fixade picknick och åkte sedan ned till bonäsbadet igen och möööös! Vi tänkte bada men solen gick tyvärr i moln så vi bara myste istället. :-) vi tog även en promenad vid ett annat ställe som är jätte mysigt och de finns en trollskog där<333 kramis
Allmänt | |
Upp