22.16

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Livet hurrni..
Dessa bilder summerar min helg ganska bra! Har varit extremt slitig helg och slirig hehe... i torsdag bestämde jg och Agnes lite spontant att dra till trädgården på kvällen. Så vi förade hos oss och drog sedan in till stan och blev hämtade av Oskar runt två. Det enda vi gjorde var ca att spela pingis men helt okej mysigt ställe annars. I fredags var jag ledig och tog det ganska lugnt och fick ett besök av mamma under eftermiddagen och senare åkte jag och träffade upp Oskar och vi hade en super mysig dejtfredag. Vi åt middag på wagamama och slog på stort med efterätt också. Sedan gick vi in mot gamla stan och gick runt i gamla gränderna och satte oss sedan på en uteservering och drack öl. Lite senare kom Oskars kompisar inn till stan och vi träffade dem på en bar och det vart ännu en sen kväll. I lördags hade jag mysdag med mamma, vi åkte till ett mysigt slott med cafe och lite saker att titta på. Vi blev borta flera timmar faktiskt och väl hemma var det dags för nästa bestyr. Agnes och Anita kom på lite förande hos oss och sen åkte jag och Agnes in till debaser strand där samtyckeslagen firades. Var några som uppträdde och sen vsrt det klubb. Extremt slirigt där med haha! Kom hem väldigt sent där också... så igår fick det bli en vilodag oc jg mådde ganska dåligt och väl till natten kunde jag inte sova och hade superångest så fick 2 timmars sömn och skulle sedan upp och jobba vid 6 så det har varit mindre kul idag. Mwn ångesten håller i sig och jag hopps jg kan sova idag, men har fått utskrivet sömntabletter så jag hopps det hjälper hehe. Livet känns fan lite sugigt när jg inte ens kan sova och känner ständig ångest. Is this right???? Why meee asså 😩😩 jag vart lite deppig precis. Men ny dag imorgon och då jobbar jag och på kvällen blir det konsert tjiho! Kramizzz 

Allmänt | |
Upp