11.00

(null)

(null)
Hej bloggen! Hoppas allt är bra. 
Tänkte tipsa om denna mysigs bok jag fick hem i förra veckan. Det är basically som en dagbok som har tre frågor att svara på varje dag och ett litet cute citat samt några tomma rader du får fylla med vad du vill. Jag tänkte fylla dem med att skriva lite kort om min dag! Det är alltid två nya frågor för varje sida och sen är den första frågan alltid den samma. Jag älskar såna här grejer och meningen med boken är att titta tillbaka på dagen varje kväll och uppskatta de bra sakerna med dagen. Tycker det är helt fantastiskt och jag försöker satsa på mig själv och må så bra jag ksn, även fast det är svårt ibland :-) 

Pusspuss
Allmänt | |
#1 - - Allster:

OMG ÄLSKAR BOKEN. Sån borde jag också ha

#2 - - Allster:

OMG ÄLSKAR BOKEN. Sån borde jag också ha

Upp