01.52

Hej kära bloggen! Här kommer per usual helgssummeringen.. 
(null)

(null)
Ledigt i fredags då det var midsommar och vid 13 vaknades det midsommarlunch hemma hos mamma och pappa! Super mysigt och vi blev kvar där ett bra tag! Planen var att efter möta upp några vänner i stan för vidare firande men det vart sådant strul så jag och Oskar bestämdw spontant att käka middag på rustico i sumpan och så blev det. Älskadw tryffelpastan och en pumpafrö pizza med getost som vi delade på båda. Asså muums!! Tog med doggybag hem till och med men vi träffade en hemlös på pendeln som verkade behöva maten mer än oss så han fick det<33
(null)
I lördags tog vi dagen som den kom och sov läänge innan vi gick upp och åt frukost, sedan drog vi till Oskars jobb och tatuerade mig så nu träder lilla My min arm och en text under ena booben! Så nöjd är jag!!!! På kvällen gjorde vi suuper god maat. En "pasta" utan pasta då vi fortfarande inte äter kolhydrater (förutom firanden ;)) med bland annat lax, grönkål, svamp och tomaat och såklart fetaost till! Mums vad gott det vart, och detta självklart framför en film. 
(null)

(null)

(null)
Idag åkte jag och Oskar till uppsala till ett ställe som hette ulva kvarn. Där bjöds det på bakluckeloppis, fika, konstutställningar och små mysiga butiker. Vi hittade dock inget på loppisen men vi delade på en supergod vegan chokladkaka och drack lte kaffe. Inne på en antikhandel hittade vi även gamla fototidningar från 1950-60 talet som var riktigt häftiga så två såna köpte vi!! 
(null)
Till kvällen träffade jag Alicia på the public och vi planerade lite till våran gbg-smögen resa som äger rum snart! Är sjuuukt pepp att åka iväg och jag tror jag behöver det också.
Har ju per usual svårt att sova därav jag kikar in här. Har typ ångest hela tiden nu och nattetid är inte superkul därför. Men något som hjälper lite är en spellista på spotify som kallas för "soothing strings for sleeping babies" vilket är barnmelodier som är super mysiga att sova/vila till. :-) hoppas er helg varit fantastisk. Pussss 
Allmänt | |
Upp