17.11

Tänkte visa lite bilder från lately, och sedan tar jag bilderna från Smögen när jag och Alicia var där för sig. Hope u like <3
Dagen vi förlorade mot England i matchen var vi på en brittisk bar med massa britter, så ännu sorgligare att förlora haha
Vi var och firade Oskars mormor på styrelsen inne i stan någonstans. Super nice food! 
Vi firade Anitas bday och inflyttningsfest på samma gång! Super cozy. 
Jag och Minna var på spritmuseumet och avslutade med en kaffe någonstans på djurgården! 
Hängt hos Alicia i solna med frukost och massor med kaffe! Alltid lika mysigt
AGGE gjorde sin första ttattoo!!!!! WOOP
Vi hade super mysig tacokväll hos min mamma och pappa när vi var kattvakt där. 
Typ det enda jag och Oskar gjort i denna värmebölja är att vara på stranden hihi och solat
På våran två års dag picknickade vi först på stranden och lite senare åkte vi in till kristineberg och spelade minigolf, efter det grillade vi på våran baksida hos min mamma och pappa då vi fortfarande var kattvakt. Mysigaste två åren med bebben <3
Detta är vår awesome grillning
Vi träffade Josefin från gymnasiet som flyttat till en annan stad så det var ett kärt återseende! Här på slakthuset
SLIIRIGT af i lördags när vi firandes Ellies bday på slakthuset. Träffade gamla klasskompisar och allt möjligt. 
 
Nästa inlägg blir som sagt om SMÖGEN! Måste ju lägga upp bilder från det, så fint där ju. KRAMIS
Allmänt | |
Upp