11.30

* Hur träffades ni? I skolan träffades vi!
 
*Är ni förlovade? Nej 
 
*Bor ni ihop? Ja det gör vi, nästan sen i början av förhållandet har vi setts vaaaarje dag hehe
 
*Har ni barn? Nej 
 
*Har båda körkort? Om så, vem kör bäst? Yes! Jag tycker ju ofc att jag kör bättre?? Men honestly är våra körstilar väldigt lika varandra. Snabbt, ligga nära andra bilar och sånt där föräldrar klagar på ;P 
 
*Kommer du ihåg eran första kyss? Jaa självklart hihi
 
* Vem är äldst? Oskar är typ en månad äldre lol
 
 * Vem fyller först på året? Oskis fyller som sagt en månad innan
 
* Vem är längst? Oskar 
 
* Vem sjunger bäst? Det är en svår fråga tror inte någon av oss har den talangen
 
* Håller ni i handen på stan? ALLTID
 
* Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Ja vi gick som sagt i samma gymnasium och blev väldigt bra kompisar
 
 
* Vad har ni gemensamt? Musiksmak och att äventyra och hitta på saker! Ganska mycket har vi faktiskt gemensamt 
 
* Blev du kär i första ögonkastet? Vi var ju först vänner så nej faktiskt inte haha
 
* Har ni stora framtidsplaner? Vi har typ nya planer varje dag så det finns mycket ideer
 
* Har ni gråtit i varandras armar? Jag kan gråta 24/7 men oskar gråter inte så mycket haha
 
 
* Har ni varit utomlands tillsammans? Ja till och med innan vi var tillsammans. Så måste vara Kroatien, England x3, Bulgarien, Mallis, Barcelona. Vi älskar att resa det är ju också ett gemensamt intresse

 
* Vilket är ert bästa minne tillsammans? Typ innan vi var tillsammans och han besökte mig för andra gången i London var suuper mysigt och vi var i Dover och det var så fiint där! Men vi har måånga fler bra minnen tillsammans <33
 
* Vem lagar bäst mat? Jag har lite kontrollbehov speciellt vid mat så måste ju säga att jag lagar bäst men tycker Oskar är suuper duktig på det med
 
* Vad gör ni en vardagskväll? Lite olika, ibland hittar vi på något med vänner typ, eller kan ha en quiet night in med god middag och tv. 
 
* Blir du lätt svartsjuk?Jag har varit det men jag jobbar på mig själv varje dag och nu är jag mycket lugnare :-)
 
* Ringer eller Smsar ni mest? Vi smsar typ hela tiden
 
* Vilken är hans finaste kroppsdel? Ansiktet såklaaart
 
Allmänt | |
Upp