20.26

Min senaste skärmdump i telefonen:

Ett recept på en "vegan chocolate coconut cookies" som endast har fyra inredienser och verkar fantastisk!! 

Mitt senaste klädköp:

 Hmm! Måste vara en baby blå blus som är super sweet

Min senaste lyssnade podcast:

Jag lyssnar ej podcast och senaste måste nog vara nära zara och noel poddade 

Mitt senaste skickade sms:

Mitt senaste sms var tyvärr mycket tråkigt. Skrev "Komsi (med mass emojis)" till Oskar när jag stod utanför hans jobb för att hämta upp han

Mitt senaste inkommande messengermeddelande:

Det var Oskar som svarade "Kommer (emoji) hur kul? haha

Min senaste taggade bild på facebook:

Det måste varit lääääänge sedan så svårt att svara på. 

Mitt senaste skickade mail:

Jag skickar så sällan mail men det måste varit till min lärare på min utbildning när jag frågade om en uppgift! 

Min senaste bild tagen på mig:

 På mig och allie när vi var ute i helgen

Min senaste tv-serieobsession:

Är inte värsta tvserie tittaren men senaste jag såg klart på var riverdale. 


Min senaste använda emoji:

Mina senaste är pussmunnen och det röda hjärtat vilket är de jag dessutom använder mest!

Min senaste anteckning i telefonen:

Har en anteckning på när jag skulle göra peanutbutter cups och skulle handla vilket lyder "jordnötssmör och choklad havssalt" 

Mitt senaste dyra köp:

Det måste varit länge sen men antagligen något till lägenheten så som lite möbler i köket. 

 

Min senaste lästa tidning:

Premunerar på ELLE och veckorevyn och fick faktiskt veckorevyn i posten idag men har ej hunnit läsa den ännu utan skrollade igenom ELLE i helgen faktiskt

Min senaste sedda film på bio:

Jag och Oskar såg coco för några veckor sedan! Sjuukt mysig och bra film som lätt är sevärd. 

 

Allmänt | |
Upp