15.45

Good eftermiddag bloggen!
Imorse vaknade jag upp super trött och jag låg faktiskt kvar i sängen till strax innan nio för jag var omotiverad. Gjorde mig lite frukost och blev redan då piggare och tog mig en sväng till gymmet och pang så vart jag igång!!! Gick mycket bättre på gymmet idag än igår så kändes extremt bra och körde på lite extra. Förutom att vägen till gymmet och hem var hemsk för dessa minusgrader fungerar inte riktigt för mig, vet ej varför jag är kvar i Sverige????? Men jag hoppas på bättre tider nu till våren om den kommer någon gång? Börjar bli lite otålig. 
Kom i alla fall hem och tog en snabb dusch och kokade lite ägg som jag åt och begav mig sedan av till barkarby där jag träffade Anita på espresso house. Tog en cappucino med soyamjölk (havremjölken var slut snyft) och en dadelboll och det fungerade väldigt bra tillsammans. Var mysigt att ta en fika och härligt att solen lyste utanför! Vi tog även en snabb sväng till plantagen där jag köpte en påsklilja! Det känns väl ändå vårigt om något???
Här är my pride and joy!! Härligt när solen lyser så fint på köksbordet också. 
Tänkte ta och plugga någon timme nu och senare ikväll ska jag och Oskar åka och handla! Hur kul är de inte att handla?? 
 
Puss & kram
Allmänt | |
Upp