12.40

(null)
Hejsan bloggisen!
Helgen ödelägger alltid min blogg men helg = ledighet och försöker att inte ha så mycket måsten på helgen. 
I lördags ställde vi larm för att hänga på låset till zoo.se som ligger i Bromma. Där köpte vi vår nyaste finaste familjemedlem, Earl. Han är en grå liten plutt som är ganska rädd för oss för tillfället men jag och Oskar kikar på lillen hela tiden nästan så han vänjer sig nog snart! På dagen åkte vi till stisen och checkade en loppis som fanns där som vi nämligen ska stå och sälja på nästa helg! Ska bli kul eftersom jag aldrig stått på loppis förut och vi har massa grejer som behöver säljas. Har ca 20
Jackor säkert som jag behöver bli av med. Kvällen nalkades av mellomys och det fanns vissa som inte ens borde vart med på scen och vissa helt okej! Fick dock en sämre kväll då jag fick ångest så vi åkte ut med bilen på lite roadtrip vilket var sååå mysigt och köpte varm choklad på drive thru! <333 igår, söndag var vi hemma mestadels av tiden men vid tre kom min mamma och bror på besök och även Oskars mamma var förbi på kaffe vilket var trevligt. På kvällen åkte vi en sväng till mall of scandinavia och kikade i butiker och åt froyo för första gången på kanske ett år! Nomnom såååå gott. 
Just nu sitter jag på jobbet och vaktar barn som sover hehe. 

Vi hörs puss och kram
Allmänt | |
Upp