12.22

God förmiddag bloggen!!! Titta på min goda macka jag gjorde när jag kom hem från gymmet. Det gick faktiskt extremt trögt på gymmet idag och kände att jag inte hade någon energi alls till något men har känt mig lättirriterad både igår och idag så har kanske med det att göra. Man kan ju faktiskt till och med skymta min "sugarfree powerking" i hörnet av bilden hehe. 
 
Igår jobbade jag hela dagen och sedan var jag hemma hos mor och far min och åt middag för att sedan plocka upp Oskar från jobbet och åka hem där jag lagade lite middag till honom med. Har ett extremt kontrollbehov i köket och allt ska vara som jag vill ha det och se snyggt ut så på senaste tiden har det blivit jag som lagar all mat dock med glädje för börjar tycka matlagning är riktigt kul. (Oskar tar disken oftast så det är ju ändå najs?)
Idag har jag som sagt varit på gymmet och meningen var väl att jag skulle plugga lite nu men på grund av mitt humör vet jag inte om det vore så smart då jag känner att jag kommer bli mer irriterad hehe eller är det bara en bortförklaring...?? Är extremt tankespridd idag och vill skapa något nytt!!!! Typ som förra veckan när jag fick ett sådant moment smsade jag Oskar och sa att vi måste göra något extremt.. Ville börja extremsporta men googlade lite och insåg att jag är rädd för det mesta men kom fram till att vi ska börja skatea i vår så vi får se om det händer! Vore sjukt kul. 
 
Vi hörs senare puss
Allmänt | |
Upp