20.33

Hejhej bloggen! Har ju verkligen blivit katastrof på att uppdatera här hehe. Tråkigt tycker jag själv. Har väl egentligen inte gjort jätte mycket på senaste tiden. Träffade Sara i förra helgen, var ute på slakthuset på fredagen och tog det lugnt i söndags och nu är det redan (!!!!!) fredag imorgon, oj vart försvann veckan? Har nu jobbat heltid i två veckor, ovanligt för mig haha. Det är lite kämpigt tycker jag att behöva gå upp så tidigt varje morgon då jag jobbar på förskola men samtidigt gör det inte så mycket då jag får gosa med sötnosar hela dagarna haha. Men har dock varit förskyld senaste dagarna så har varit störttrött varje dag jag kommer hem från jobbet och basically somnat i soffan och idag blev det lite värre tyvärr.. Får försöka vila lite till helgen. 
Har även de sista två veckorna börjat göra yoga varje morgon, alltså gått upp en kvart tidigare för att hinna med det också och sedan ta en riktig lyxfrukost och jag känner verkligen att det har hjälpt mig mycket i humöret. Kul! Kommer försöka fortsätta med det framöver för att orka med hösten! Men är även lite förväntansfull över hösten, jag brukar ju faktiskt älska hösten :-) vi hörs snart igen kramis <3
Allmänt | |
Upp