19.54

(null)
Hello bloggen long time no see haha! Har väl inte gjort så mycket värt att skriva om sedan sist och har heller inte hunnit för min förra vecka bestod av att jobba och träna typ. Fick in såna himla bra rutiner förra veckan sä mitt liv kändes strukturerat och ej stressat. Var ju även långhelg och den spenderade jag med släktfirande på fredagen och även ett firande igår, måndag. Resterande två dagar spenderades med Oskar och vi gav varandra nyttigare påskägg och vi var även och såg på bio, nämligen tårtgeneralen som var väldigt bra och mysig faktiskt. I torsdags tatuerade jag mig även så nu äger jag 14/15 tatueringar på kroppen. Tänkte visa dem i ett annat inlägg!! Har även hunnit med att träffa Alicia en snabbis igår villet alltid är mysigt! 
Idag var det också jobb på schemat och när jag kom hem lagade jag en currysås med quorn till middag, to diiie for asså! Och sen gick jag ut på en pw och väl hemma gjorde jag lite rump och magövningar och har även tvättat och duschat och nu blir det soffläge. En skön dag och jag har faktiskt mått bra senaste veckan och sist jag grät var nog över en vecka sedan. Sjukt??????? Brukar väl annars gråta minst en gång i veckan haha. Min slutfattning är att jag mår bättre, en stor påverkan är nog solen också samt aswagandhan som verkar göra under för min ångest och oro, yay! Nu vill jag önska dig en amaze kväll puss 
Allmänt | |
Upp