18.29


1. Vad är ditt förhållande till tid?


Jag brukar för det mesta vara i tid speciellt om jag använder mig av bilen för beräknar tiden bättre då men på senaste tiden har jag inte alls någon uppfattning av tid när jag ska åka kommunalt. Glömmer bort tiden som tar att gå till pendeln och gör mig alltid i ordning för sent men over all är jag alltid i tid och är ganska bra på att planera saker i tid. 


2.Vilken tid på dygnet gillar du bäst?


Tycker verkligen om tidiga mornar när man inte ens behöver gå upp tidigt och göra en mysig frukost! Men älskar även myskvällar 


3. Vilken är den bästa veckodagen?


Fredag, lördag och söndagar är mina favvisar


4. När går tiden som snabbast?


När jag är med Oskar flyger tiden alltid iväg även fast vi nu varit tillsammans så pass länge 


5. När går tiden som långsammast?


När man väntar på något eller någon går tiden oerhört långsamt 


6. Hur lång tid tar det för dig att sminka dig?


Jag är extremt snabb på att sminka mig, högst 5 minuter 


7. Vilken tidsepok skulle du vilja leva i?

 

Det tidigare 1900 talet tycker jag verkar extremt härligt


8. Äter du snabbt eller långsamt?


Jag äter alltid föööör snabbt!!! Speciellt när jag är hungrig finns det inget stopp på mig 


9. Vad gillar du mest att lägga ner tid på?


Att umgås med folk jag tycker om och hitta loppis/second hand fynd


10. Vad gillar du minst att lägga ner tid på?


Typ köa 


11. När vaknar och lägger du dig på vardagar?


Brukar vakna vid 8 om jag inte ska jobba och annars beror det på när jag börjar men runt 6 halv 7. Vi brukar oftast gå och lägga oss vid 11/12. 


12. Vad skulle du gärna ha mer tid till?


Tycker jag har väldigt mycket tid, finns liksom alltid lite tid över för allt :-) men vissa veckor hinner jag inte med något här hemma och på helgerna hinner jag inte träna 


13. Vad gjorde du för tre timmar sen?


För tre timmar sedan hade jag precis slutat jobbet och jag åkte med mamma till läkarmissionen och jag köpte en jätte häftig lampa/tavla 


14. Vad händer de kommande tre timmarna?


ska alldeles strax börja laga mat och efter det ska jag ta en snabbis på gymmet och sen blir det mys i soffan med Oskar 


15. Var ser du dig själv om 10 år?

Jag har faktiskt ingen bild av min framtid just nu utan allt är väldigt diffust just nu många dagar vill jag inte ens leva veckan ut så har ej tänkt så långt hehe! (Vill mestadels leva så oroa er inte :D) 


Allmänt | |
Upp