16.59

Köket är i princip klart!!!! (tapeten kommer dock tas bort i framtiden) 
Hej bloggen det var längesedan! I helgen har jag varit i rättvik på marknad! De har en marknad över i princip hela rättviks centrum med riktigt bra grejer för det mesta. Var där med mamma, moster och min kusin och vi bodde i min brors lägenhet där. Helt perfekt! I söndags fyllde jag år, alltså igår. Blev väckt med frukost på sängen och på eftermiddagen kom min släkt och firande mig. På kvällen var det tänkt att jag och Oskar skulle äta middag ute och kolla på bio men mådde så himla dåligt så vi köpte sushi hem vilket var lika mysigt det!
Idag har jag varit på ikea en sväng och köpt rullbordet som ni ser ovan på bilden. Det blev huuur snyggt som helst och jag är urnöjd med den extra ytan av förvaring det bringar. Har även tvättat massor idag och städat så det ser snyggt ut här inne :-) Det är true pleasure haha! 
Ni får ha en trevlig vecka <3 puss
Allmänt | |
Upp