13.27

Positive mind positive life!! 
Är det bara jag som känner så?? Just nu har faktiskt väldigt mycket gått dåligt för mig jobbmässigt men jag känner mig ändå så tacksam eftersom jag inte tidigare trivdes med jobbet jag hade och hade även sagt upp mig utan att veta vad framtiden skulle erbjuda, men under omständigheter står jag nu med endast ett vikariejobb och jag är så nöjd och mitt hjärta är så lättat! För nu kan jag bara se framåt och på vad jag kan och vill göra i framtiden och har redan signat upp mig för en distansutbildning som jag börjar på i början av 2018! Något som jag insett kommer passa mig perfekt och något jag vill vidarutveckla och hålla på med i framtiden. 
 
Slutet av mitt 2017 har även att erbjuda en spontan London resa i nästa vecka där jag åker totally solo vilket jag tror mig behöva då jag knappt varit ensam på över ett år (inte för jag känner need av att vara själv utan älskar att ha sällskap) men för att jag tror att jag behöver vara själv lite och sedan är det ju hur kul som helst att åka till London, har även kompisar att hälsa på där! Timade även in black friday!! Läskigaste kommer nog bli att sova på hostel, har aldrig gjort och jag är faktiskt lite rädd haha! Men det är hur mycket billigare som helst, får skriva en review sedan om hur det var. :-)
Min enda motivering till att göra denna tatuering (som jag designat själv hehe) var för att påminna mig om att inte ta livet för seriöst. Kan ni gissa vad det betyder? 
Nu ska jag forsätta söka jobb, för jag behöver ju ändå en inkomst right?
PS tänkte börja blogga mer regelbundet nu!!
Puss <3 
Allmänt | foto, höst, livet, mind, positive | |
#1 - - Alicia:

U rock finis ❤️

Upp